Затверджую»:
Президент Федерації
риболовного спорту України
А.В.Терещук.
28.04.2011р.
Положення
про проведення Nemiroff VII Кубка України 2011 року з лову риби спінінгом з берега.
1. Мета та завдання.
Змагання проводяться з метою:
- розвитку риболовного спорту в Україні;
- визначення кращих спортсменів України, та підготовки їх до участі в міжнародних змаганнях;
- підвищення рівня майстерності спортсменів;
- пропаганди здорового способу життя та популяризація риболовного спорту в Україні.
2. Керівництво змаганнями.
2.1. Загальне керівництво підготовкою змагань здійснює Департамент спорту вищих досягнень Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту (надалі - Міністерство) та Федерація риболовного спорту України (надалі - Федерація). Технічне забезпечення здійснює Луганська обласна федерація риболовного спорту (надалі ЛОФРС).
2.2. Безпосереднє проведення покладається на Головну суддівську колегію змагань.
Склад Головної суддівської колегії:
- головний суддя змагань;
- керівник спінінгового напрямку ФРСУ;
- секретар змагань;
- три капітани команд, визначені жеребкуванням на зборах капітанів.
Головний суддя змагань: суддя національної категорії Шамрай Николай Савельевич.
2.3. Суддівський корпус складається з трьох бригад по чотири судді (старший суддя зони та три лінійних судді).
3. Термін та місце проведення.
Змагання проводяться 16-18 вересня 2011 року на водосховище в с. Першозванівка Луганській області.
4. Учасники змагань.
4.1. До участі в змаганнях допускаються команди АР Крим, областей України, міст Києва та Севастополя.
4.2. Кожна команда складається з трьох основних спортсменів та одного запасного, віком, не молодших 18 років.
5. Витрати.
5.1. Міністерство несе витрати відповідно до Єдиного календарного плану спортивних заходів України на 2011р.
5.2. Федерація несе витрати, пов’язані з організацією та проведенням змагань.
Всі витрати на відрядження учасників на змагання забезпечують відряджуючі організації та спонсори.
5.3. Реєстраційний внесок складає 350 грн. з одного основного спортсмена та 75 грн. з запасного.
6. Безпека під час проведення змагань.
З метою забезпечення безпечного проведення змагань учасникам та присутнім (глядачі та інші особи) забороняється:
- розведення багать;
- купання в зоні проведення змагань;
- вживання спиртних напоїв;
- порушення тиші під час лову риби та в темний час доби;
- порушення загально прийнятих морально-етичних норм поведінки в суспільстві.
7. Медичне забезпечення.
У відповідності до Положення МОЗ У від 27.10.2008 №614 медичне забезпечення здійснюється Українським центром спортивної медицини та його підрозділами - лікувально-фізкультурними клініками (в подальшому ЛФК).
8. Програма змагань.
8.1. Змагання складаються з трьох турів, тривалістю три години кожен (не враховуючи перерв між етапами). Кожний тур складається з трьох етапів, тривалістю одна година.
8.2. Розклад змагань.
16 вересня.
- 11.00…14.00 - приїзд учасників, розміщення, реєстрація;
- 15.00…18.00 - тренування в зоні проведення змагань:
- 18.30…19.30 – збори капітанів, жеребкування зон лову (у разі відсутності представника команди здійснюється суддею);
17 вересня.
Перший тур змагань.
- 5.30 …6.00 – підйом, сніданок;
- 6.00 … 6.30 – шикування, жеребкування стартових секторів;
- 6.30 … 7.30 – вхід в зони лову, зайняття стартових секторів;
- 7.30… 8.30 - перший етап;
- 8.30…8.45 - зміна стартових секторів;
- 8.45…9.45 - другий етап;
- 9.45…10.00 - зміна стартових секторів;
- 10.00…11.00 - третій етап;
- 11.00 - закінчення першого туру змагань;
- 11.00…13.30 - обід, відпочинок.
- 12.30…13.00 - оголошення результатів першого туру змагань, ознайомлення учасників з результатами, протести (при виявленні помилок та неточностей при підрахунках).
Другий тур змагань.
- 13.30…14.30 – жеребкування стартових секторів, вхід в зони лову, зайняття стартових секторів;
- 14.30… 15.30 - перший етап;
- 15.30…15.45 - зміна стартових секторів;
- 15.45…16.45 - другий етап;
- 16.45…17.00 - зміна стартових секторів;
- 17.00…18.00 - третій етап;
- 18.00 - закінчення другого туру змагань;
- з 18.00 - вільний час, вечеря, відпочинок.
- 19.00…19.30 - оголошення результатів другого туру змагань, ознайомлення учасників з результатами, протести (при виявленні помилок та неточностей при підрахунках).
18 вересня.
Третій тур змагань.
- 5.30…6.00 – підйом, сніданок;
- 6.00… 6.30 – шикування, жеребкування стартових секторів;
- 6.30… 7.30 - вхід в зони лову, зайняття стартових секторів;
- 7.30… 8.30 - перший етап;
- 8.30…8.45 - зміна стартових секторів;
- 8.45…9.45 - другий етап;
- 9.45…10.00 - зміна стартових секторів;
- 10.00…11.00 - третій етап,
- 11.00 - закінчення змагань;
- 11.00…12.30 - підведення підсумків;
- 12.30…13.00 - оголошення результатів третього туру змагань, ознайомлення учасників з результатами, протести (при виявленні помилок та неточностей при підрахунках).
Примітка: протести стосовно інших порушень приймаються на протязі тридцяти хвилин з моменту скоєння порушення або, після закінчення поточного етапу змагань.
13.00…14.00 (у разі відсутності протестів) - затвердження результатів змагань, підготовка до нагородження;
14.00 …14.40. - шикування, нагородження переможців та призерів, урочисте закриття змагань.
9. Правила змагань.
9.1. Акваторія лову поділена на три зони, які в свою чергу діляться на сектори в кількості, вдвічі більшій за кількість спортсменів у зоні. Спортсмен, згідно з отриманим жеребом займає відповідне місце (стартовий сектор) на березі. Після початку чергового етапу, спортсмен, зайнявши свій стартовий сектор та зробивши одне закидання приманки у воду, може вільно пересуватись в межах своєї зони лову, займаючи при цьому уподобаний вільний сектор.
9.2. Тривалість етапу 3 години 30 хвилин.
9.3. До зважування приймаються такі види риб: окунь, судак, щука, головень, шереспер (жерех), сом. Розмір риби не лімітований.
9.4. Спортсмен, який упіймав рибу, дістає її з води ,та зберігає до зважування у воді в сажі (використання металевих заборонено), підсаку або в прозорій тарі. Після зважування, та занесення даних (завірених підписом спортсмена та судді) у протокол, риба відпускається у водоймище. Користування підсаком необов’язкове.
Дані про впійману рибу, завірені підписами спортсмена та судді оскарженню не підлягають.
Риба, пошкоджена спортсменом із-за недотримання чинних правил та положення про змагання до зважування не приймається.
9.5. Зараховується лише та риба, яка на момент фінішу знаходилася у повітрі, у підсаку, в тарі або в сажі.
9.6. Спортсмен зобов’язаний вивести рибу на берег, не залишаючи свого сектору.
9.7. Захід у воду заборонений.
9.8. Спортсменам забороняється:
- під час етапу виходити з зони лову без дозволу судді;
- приймати сторонню допомогу, крім суддівської;
- закидувати приманки в чужі сектори, навіть, якщо вони вільні;
- переміщуватись по березі з впійманою рибою.
10. Підведення підсумків.
10.1. Підведення підсумків здійснюється на підставі суддівських протоколів.
10.2. Переможець в особистому заліку визначається за сумою місць, зайнятих спортсменом протягом трьох етапів. При рівності суми місць враховується вага пійманої риби.
10.3. Особисте місце спортсмена в зоні визначається за вагою спійманої риби та її кількістю (за один грам нараховується 1 бал, за одну рибу нараховується 50 балів).
Наприклад, 1-й учасник, який упіймав 1 рибу вагою 1 кг., отримує 1050 балів (1000 балів за вагу плюс 50 балів за хвіст; 2-й участник, який упіймав 3 риби загальною вагою 1 кг., отримує 1150 балів (1000 баллов за вагу плюс 150 балів за 3 хвости).
10.4. Командне місце визначається за сумою місць, зайнятих спортсменами команди за три етапи.
11. Нагородження переможців.
Команди та спортсмени-переможці змагань нагороджуються дипломами та медалями Міністерства та цінними подарунками Федерації.
12. Заявки.
12.1. Попередні заявки на участь в змаганнях подаються:
e-mail: mustad@kw.ua
fax: (044) 586-48-61
Контактна особа: керівник спінінгового напряму ФРСУ Андрій Мельник (067) 240-38-21.
Попередня заявка містить у собі:
- П.І.Б. та рік народження кожного учасника, контактний телефон капітана, назва відряджуючої федерації.
12.2. Заявки подаються до 12 вересня 2011р. включно.
12.3. Персональні заявки засвідчені лікарем ЛФК (печатки інших лікувальних закладів та особиста печатка лікаря недійсні), з позначенням дати народження, класифікаційний квиток та залікову книжку спортсмена (об’єднані в один документ), членський квиток ФРСУ, страховий поліс та ідентифікаційний код подаються до суддівської колегії в день приїзду.
Примітка: У разі порушення правил відмітка про порушення буде заноситись до залікової книжки спортсмена.
13. Інформація, рекомендації, попередження.
13.1. Інформація.
В розташуванні табору працюватиме буфет. Можливе попереднє замовлення гарячого харчування (допускається при поданні заявки). Безкоштовні ранковий чай та кава. Кожна команда забезпечується питною водою.
13.2. Телефонні номери технічного оргкомітету змагань:
- загальне керівництво - Калтичкін Сергії: (095) 057-33-71
- головний суддя - Шамрай Николай Савельевич.
- комендант табору – Бусигін Ігор: (050) 197-03-23.
13.3. Рекомендації.
По прибутті спортсменів на місце розташування бажано узгодити з комендантом місце розташування наметів.
Рекомендовано складання різнорідного сміття в окремі ємності: скло та пластик окремо від іншого сміття (ємностями забезпечуємо).
УВАГА! Використанні газові балони складати поруч з ємностями для сміття.
При наявності хронічних хвороб мати при собі відповідні ліки. По прибутті бажано попередити лікаря про наявність хронічних захворювань.
13.3. Попередження.
Не бажано:
- без потреби пересуватись по території табору на автомобілях, а в темну пору доби рух автотранспорту тільки з дозволу коменданта;
- розташовувати намети безпосередньо біля дороги та річки, та входами, орієнтованими до них;
- засмічувати територію розташування.